Крупнейшая digital-премия в Европе

Баннер «Самая крупная рыба в море недвижимости» на forbes.ru

Заказчик: Башня Федерация
Исполнитель: CreativePeople
Share
Баннер «Самая крупная рыба в море недвижимости» на forbes.ru

Главное о кейсе

Achieved KPIs:
— overall increase of calls per 15%;
— high remembrance of the message;
— clear image effect.

Бизнес-задача и ее решение

We needed to communicate the unique product characteristics of the project – the highest apartments in Europe. As well as promote the exclusiveness, status and the height itself without stating it directly.

Eye-catching, easy to remember image – fin in the cloudy sea, the biggest wish in the sea of real estate. Key visual supports the main characteristics of the project: the highest apartments, trophy property real estate.
Who doesn’t want to catch the biggest fish?

Прочая информация о кейсе

Banner on forbes.ru (240*400): «The biggest fish in the sea of real estate».

Federation Tower peaks from the clouds as the biggest fish from the sea waves.

Скриншоты

Видео

Share
Серебро
Лучший баннер
Tagline Awards 2017

Дата запуска

15 мая 2017 года

Авторы

Christina Marinovich – head of digital
Sergey Kalyuzhny – creative director
Anastasiya Largina – creative copywriter
Anton Ressalyuk – creative copywriter
Anna Svarovskaya – designer
Akexey Solodovnikov – 3D designer
Nikita Pilyushkin – CGI designer

Номинации

Совершенное исполнение (Craft) → Баннеры

Ссылки

youtube.com
До 17:59 Мск 27 апреля (сб) заполняйте все три Анкеты (1, 2, 3) для попадания в продакшн-рейтинги Тэглайна

31 мая Церемония награждения и конференция об управлении

Не забывайте про аудит и консалтинг