Крупнейшая digital-премия в Европе

Продвижение сериала «Гений» на канале National Geographic

Заказчик: Fox
Исполнитель: Articul
Share
Продвижение сериала «Гений» на канале National Geographic

Главное о кейсе

1 700 000 found out they were genius

Бизнес-задача и ее решение

Task:
To create joint digital campaign related to global premiere of “Genius” series on National GeographicChannel and attract attention to Tricolor TV provider.
Goals:
Attract new audience to the premiere on National Geographic
Increased amount of subscriptions to Tricolor TV
Attract attention to tariff “Ediniy” from Tricolour TV
Idea
https://youtu.be/SOcCzlvr4Fs

Прочая информация о кейсе

We already know a lot about the works of Einstein from books and the school. But was it interesting by one theory of relativity? We want to show users who the great scientist really was.

To do this, we create a site with several game mechanics, that will allow you to look at the figure of the great scientist from different angles.

Видео

Share
Бронза
Интегрированная рекламная кампания
Tagline Awards 2017

Дата запуска

1 апреля 2017 года

Авторы

Aristakesyan Egor
Obanin Alexandr
Solnyshkina Asya

Номинации

Кампании / креатив → Интегрированные рекламные кампании (360° digital)
Интегрированные digital-проекты

Ссылки

youtu.be
До 26 апреля (пт) заполняйте все три Анкеты (1, 2, 3) для попадания в продакшн-рейтинги Тэглайна

31 мая Церемония награждения и конференция об управлении

Не забывайте про аудит и консалтинг