Крупнейшая digital-премия в Европе

«Прощай, Средневековье!»

Заказчик: «Инвитро»
Исполнитель: Possible
Share
«Прощай, Средневековье!»

Главное о кейсе

• Tens of thousands of users from all over the world (Russia, Ukraine, Belarus, the USA, France, China, the UK, India, Germany, Spain);
• 4 minutes on the website;
• Promotion 0 RUB.

Бизнес-задача и ее решение

Our goal was to tell and show in a creative way what can happen to a person who doesn’t do check-ups after unprotected sex. We needed not only tell our users about these frightening infections but to do so without disgusting them.

Прочая информация о кейсе

Invitro, the largest medical company in Russia, decides to create its own educational portal dedicated to STDs that would also promote discounts and complex tests used to diagnose such diseases.

We analysed our target audience and realised that long texts will not pique their interest. And that’s why we decided to use metaphor and refer to art.

Hieronymus Bosch was our inspiration. Based on his "Garden of Earthly Delights" we pictured frightening infections as art works, this way attracting attention to them. We made Bosch’s pictures come to live and filled them with new meaning.

Скриншоты

Видео

Share
Серебро
• Лучший сайт об услугах
• Лучший дизайн
• Лучшее интерактивное решение / анимация
Tagline Awards 2018
Бронза
• Лучший социальный проект
• Совершенное исполнение (Craft)
Tagline Awards 2018
Шорт-лист
• Лучший сайт
Tagline Awards 2018

Номинации

Сайты → Промосайт / лендинг
Сайты → Услуги: рестораны, кафе, еда, туризм, отели, медицина, транспорт и пр.
Кампании / креатив → Социальные проекты
Совершенное исполнение (Craft) → Лучший дизайн
Совершенное исполнение (Craft) → Интерактив / анимация / баннеры

Дата запуска

18 сентября 2018 года

Авторы

Invitro:
Marketing & Communications Director – Anton Bulanov
Head of Proactive Marketing Department – Elena Kiseleva
Marketer – Yulia Politova
Leading Public Relations Manager – Dmitry Khrapunov

Possible Group:
CCO – Vlad Sitnikov
Creative – Ekaterina Antipova, Roman Antonov, Maria Gushchina
Art Directors – Roman Antonov, Anton Vodogreev
Design Director – Alexey Fetisov
Designer – Kirill Klippenshtein
Producers – Ksenia Boyarkina, Oksana Bondarenko
Account Director – Inna Kovaleva
Account Manager – Kristina Borgardt

Ссылки

vimeo.com