Задача:
Вовлечь аудиторию подписчиков сообществ МТС во взаимодействие с брендом 1 апреля и повысить ее лояльность
Решение:
Видео-розыгрыш о нестандартном запуске нового сервиса МТС Голубеграм
Прочая информация о кейсе
On April Fool's Day 2017 MTS decided to make non-standard situational project for customers.
We decided to create new fantastic service - MTS Pigeongram (Golubegram) - innovative pigeon post service. We developed detailed description of service and its functions, created video and offer audience to start using it.
Video about project got more than 5 500 000 views at VKontakte and thousands of positive impressions from followers
Видео
Tweet
Share
Share
Золото
Лучшее Social Media Телеком / IT / интернет-компании
Андрей Рыбушкин, Mosaic, account director
Диана Мхитарян, Mosaic, social media director
Вячеслав Волков, Mosaic, copywriter
Алексей Лямин, Mosaic, art director
Виталий Халдай, Mosaic, project manager
Екатерина Гончарова, МТС
Юлия Кульбацкая, МТС