Подавайте работы до 11 сентября (ср)11 500 Р,
с 12 сентября (чт)15 000 Р
Церемония награждения
6 декабря 2024
Крупнейшая digital-премия в Европе

«Паяльная лампа анонима»

Заказчик: Nectarin
Исполнитель: Nectarin
Share
«Паяльная лампа анонима»

Главное о кейсе

"Собрано более 1000 заявок в школу
О кейсе написал самый популярный рекламный ресурс.
При минимальном бюджете мы охватили весь рекламный рынок и собрали множество позитивного фидбэка."

Бизнес-задача и ее решение

Продемонстрировать комментаторам себя со стороны и тем самым призвать перейти на новый уровень диалога в обсуждении идей своих коллег по цеху.

Прочая информация о кейсе

Hating flourishes in the sphere of advertising. If you visit any popular source (Sostav.ru, Adindex.ru etc.), instead of a positive dialogue, experience and opinion exchange you'll see lots of rude comments underneath every case study.
We took it upon urselves to take the mickey out of this tendency. Show the commentators how they look from the side and thus encourage them to enter a new level of dialogue when discussing the work of their colleagues.

1st of April (April Fools' Day) became a great opportunity to do that." "Anonymous' blowtorch" - is a fake school of ad commentators. Within the landing page of this school we jeer at typical commentators' negative comments by presenting it as good thing for the advertising market. Users can enrol into the
school by writing the most rude and unconstructive comment in the world.

The landing page has: a portfolio of graduates (screenshots with the most hating comments on the advertising sources), graduates' feedback, Buddha's wisdom and promises as to what the students will be able to learn.
Visually, our website supports the absurd and sarcastic tone of our idea.

Видео

Share
Серебро
• Лучшая ситуативная кампания
Tagline Awards 2019

Дата запуска

1 апреля 2019 года

Авторы

Креативный директор - Елена Трунова
Креативный груп-хэд - Дмитрий Перцов
Ведущий арт директор - Александр Осипов

Номинации

Сайты → Промосайт / лендинг
Кампании / креатив → Ситуативная кампания

Ссылки

youtube.com
Крупнейший digital-конкурс в Европе
Подавайте работы до 11 сентября (ср)11 500 Р,
с 12 сентября (чт)15 000 Р
Подать работу Выбрать номинации Рекламные опции