Подавайте работы до 22 ноября (птн)19 000 Р,
с 23 ноября (сб)28 000 Р
Церемония награждения
6 декабря 2024
Крупнейшая digital-премия в Европе

Лендинг жилого комплекса Akzent холдинга AAG

Заказчик: Инвестиционно-строительный холдинг AAG
Исполнитель: Nimax
Share
Лендинг жилого комплекса Akzent холдинга AAG

Главное о кейсе

Разработали и запустили лендинг нового ЖК Akzent к старту продаж. Промостраница раскрывает характер и позиционирование ЖК, позволяет погрузиться в детали проекта, что было бы невозможно в контексте общей стилистики сайта холдинга.

Также решили основную задачу лендинга — пользователи могут оставить заявку на бронь квартиры, либо отслеживать статус той, что понравилась.

Техническая реализация учитывает возможность переиспользования функционала для создания и запуска лендингов будущих проектов девелопера.

________________________________________________________

We developed and launched a landing page for the new Akzent residential complex by the start of sales. The promotional page reflected the character and brand positioning of the complex, allowing potential customers to fully immerse themselves in the project plans in a way that would not have been possible within the context of the holding’s existing style of website.

We also successfully implemented an important function for the landing page that lets users submit an application to rent an apartment or track the availability of apartments they like.

The project was implemented so that the developer can re-use the website functionalities for future projects.

Бизнес-задача и ее решение

Задача: разработать промосайт, который раскроет характер жилого комплекса, поможет пользователю узнать обо всех деталях проекта и оставить заявку на покупку квартиры.

За основу дизайн-концепции взяли позиционирование нового ЖК: «Дом для тех, кто не терпит компромиссов и готов показать свой характер».

Дизайн выдержан в минималистичном стиле, но не примитивен. Швейцарская верстка и плавная микроанимация создают привычный для современного пользователя интерфейс.

Сделали фокус на деталях: большой рендер ЖК на приветственном экране, крупные изображения, которые сопровождают пользователя при скролле. Так добились эффекта просмотра журнала и максимального визуального погружения.

Разделы пошагово раскрываются и помогают поэтапно погрузиться в историю ЖК с трех разных сторон. В каждом из них есть уникальная форма обратной связи, чтобы пользователю было удобно задать вопрос в любой момент движения по сайту.

Последний блок главной страницы рассказывает о холдинге AAG. Коротко и емко. С личным представлением человека, который стоит во главе, и возможностью перехода на основной сайт холдинга.

Детальная информация о расчете ипотеки, динамике строительства и выборе квартиры размещена на отдельных динамических страницах. В них легко перейти в любой момент из основного горизонтального меню сайта.

____________________________________________________________

We were tasked with developing a promotional site that would reflect the character of the residential complex, helping users learn everything there is to know about the project and even make an offer on an apartment.

Before the launch of sales, the developer came up with the brand positioning for the new residential complex: “a home for those who want to express their personality and refuse to compromise.” We used this phrase when developing the design concept.

Based on the task and requirements, we developed our main concept: a promotional site focused on the holding’s approach to development that also portrays the character of the residential complex. The website design needed to be modern and easy to understand.

The design is minimalist, but not rudimentary. Thanks to the layout and smooth micro animation, the interface is easily accessible to the user.

The background of the welcome screen depicts a close-up rendering of the residential complex. The developer is keen to show off even the smallest of details. The image is bigger than the screen height and, when scrolling, part of the window follows the user. This creates the feeling of looking at a magazine cover, allowing for full visual immersion.

The various sections guide the user through the story behind the residential complex, allowing them to explore the development from three different angles.

Each section includes a contact form, so potential customers can quickly and easily submit a request from anywhere on the site.

The final block on the main page briefly and succinctly describes AAG Holding itself. It includes a personal introduction from the company CEO and allows users to access the holding’s main website.

Detailed information about mortgage calculations, the construction process, and apartment selection are located on separate dynamic pages on the site. These sections are easily accessible from the site’s main horizontal menu.

Прочая информация о кейсе

Разработали промосайт, который раскрывает характер жилого комплекса, помогает пользователю узнать про все детали проекта и оставить заявку на покупку квартиры.
________________________________________________
Developed a promotional site that reflects the character of the residential complex, helps users learn everything there is to know about the project and even make an offer on an apartment.

Скриншоты

Share
Бронза
• Лучший сайт о недвижимости
Tagline Awards 2022

Дата запуска

20 апреля 2022 года

Номинации

Сайты → Недвижимость

Ссылки

akzent.aag.company
Крупнейший digital-конкурс в Европе
Подавайте работы до 22 ноября (птн)19 000 Р,
с 23 ноября (сб)28 000 Р
Подать работу Выбрать номинации Рекламные опции