Главное о кейсе
Эффект был невероятный: после запуска, за один только месяц сайт посетило почти 40 тысяч пользователей. А заявки от соискателей сыпались на почту со всего мира: США, Индия, Франция и Австралия — 39 анкет. Несколько сотрудников уже в команде благодаря сайту. Проект отлично работает на HR-бренд компании.
_____
The effect was mind blowing: after the site had been landed, it got 40K unique users just in the first month. Requests from job applicants were coming to our inbox from all over the world: USA, India, France and Australia — 39 applications in total. Several current employees are in the team now thanks to the site. The project works well for the company’s HR brand.
Серебро European Design Awards в категории Digital Self-Promotion, «Site OF The Day» на Awwwards, CSS Design Awards и FWA; «Mobile Site Of The Week» на Awwwards.
Бизнес-задача и ее решение
Придумали самые безумные штуки в нашем стиле и соотнесли их с принципами и подходом к работе: мы не балаболим, а делаем дело; сидим в промзоне и ограничены задачами клиента, но свободны творчески и берем множество наград по всему миру; мы перфекционисты, влюбленные в свою работу, выращиваем сотрудников внутри команды как в инкубаторе — и создаем отменных специалистов.
Три интересных факта:
- Для пасхалки на сайте мы помыли каждого червяка!
- За съёмку мужских булочек заплатили 90 центов.
- Заголовки написано вручную инструментом Cola Pen
—————
We came up with the most crazy things in our style and linked them to our principles and approach to work: we do not talk away, we do stuff instead; we’re located in an industrial area and are limited by the tasks for our clients, but we’re free in our own creative way and so we win loads of awards all over the world; we’re perfectionists in love with our work, and we grow employees inside the team just like in an incubator — to create excellent professionals.
Three hot facts:
- Every single easter egg worm on the site was hand washed in the sink of our shared office kitchen!
- We paid Arthur 90 ¢ to shoot his naked buttocks outside in the cold.
- The headlines were first handwritten with Cola Pen.
Прочая информация о кейсе
Глобальная цель проекта — поиск близких нам по духу новых людей в команду. Сайт рассказывает о нас и демонстрирует наши умения. Человеку, который захочет к нам в команду, нужно вписаться в неё; наши вкусы должны совпадать.
The global aim of the project was to find new like-minded people for our team. It tells about us and shows our abilities. A person to enter our team should be able to fit in, and have tastes similar to ours.
Скриншоты