Крупнейшая digital-премия в Европе

Айдентика академии MADE

Заказчик: Mail.ru
Исполнитель: SLAVA
Share
Айдентика академии MADE

Главное о кейсе

In two weeks after the big launch, we received three times more applications than there were places for the first student enrollment.

Бизнес-задача и ее решение

We worked not only on the website. We created the Brand in general - naming, logo, purpose, visual guideline, TOV, assets for the media campaign, etc.

Web-site became the entry point for the students. The aim of the site was to provide all the information about educational courses and admission. And provide a tool for recording for testing.

The site (https://made.mail.ru/) split to the 2 inner sections for two faculties respectively. And created based on the unified design of the system that we prepared.

Прочая информация о кейсе

MADE is a classical (off-line) academy where students can get knowledge of the strongest applied specialties around the IT sphere like product management, Data Science, Machine learning and Big Data — without any charge!

Скриншоты

Share
Бронза
• Лучший сайт-сообщество
• Лучший образовательный сайт
Tagline Awards 2019

Дата запуска

30 августа 2019 года

Авторы

SLAVA & MADE

Номинации

Сайты
Сайты → Корпоративный сайт
Сайты → Образование
Сайты → Сайт-сообщество / бренд-платформа

Ссылки

made.mail.ru
До 17:59 Мск 27 апреля (сб) заполняйте все три Анкеты (1, 2, 3) для попадания в продакшн-рейтинги Тэглайна

31 мая Церемония награждения и конференция об управлении

Не забывайте про аудит и консалтинг