To this moment, a contract has been concluded with two customers in San Diego, USA. In August, the project was launched at the ABPOPA Hillcrest hotel with 26 rooms. In October, the service was installed in the vacation rental hotel with 5 rooms.
На текущий момент заключен конракт с двумя клиентами в Сан Диего, США. В августе проект запустился в отеле ABPOPA Hillcrest на 26 номеров. В октябре сервис был установлен в ВР отеле на 5 номеров.
Бизнес-задача и ее решение
Task: to develop a hub for managing hotel rooms with the ability to connect IoT devices (electronic locks, smoke detectors) and the function of selling additional services to a guest.
Solution: we are an exceptional universal vacation rentals (VR) concierge service. We are the only solution that provides both the OWNER and GUEST experience through one system called MYINI.
What’s in it for you?
If you’re the owner — cost saving — cutting costs on payroll, taxes, headhunting, etc. Positive customer reviews. Noise monitor — keep your neighbors happy! Up-sell inventory of any items such as toiletries, drinks, fireplace logs, bbq fire starters, artwork, additional services like laundry or private chef, etc.
If you’re a guest — experience the convenience and comfort while you hold it in your hands! MYINI provides local guides from highest rated restaurants to the must-see sightseeing attractions. Book a cab, order flowers, order food delivery, surf the net, room-to-room calls directly from device, as well as outside calls. Contact property manager for any requests directly via a chat on in-room device. MULTI-LINGUAL — No language barrier!
Why MYINI?
Apart from all the above mentioned functionalities and conveniences, MYINI is also pleasantly affordable! A small subscription fee provides all these services, hardware devices, property management system and lock control system.
MYINI is a VR management platform with the ability to integrate with any existing operations management system (cloudbeds for example) and an application for an in-room device provided for the guests' use and convenience.
Our devices provide noise level monitoring service (when guests are being louder than allowed by local regulations) and allow to advertise any owner’s inventory items (hygiene products, food/drinks, sports equipment, artwork, etc).
MYINI system provides room/apartment lock control — no keys/key cards; service and maintenance requests management, as well as:
— Direct communication with clients through devices
— Inventory control management
— Automatic personalized city guides are sent out prior to arrival
— VR regulations fulfilment control
— Check-in/check-out
MYINI has finished a commercial version of the product in July 2019. In August 2019 service launched a commercial contract with a 26-room hotel ABPOPA Hillcrest, San Diego.
Задача: разработать хаб для управления номерами отелей с возможностью подключения IoT-устройств (электронных замков, датчиков дыма) и функцией продажи дополнительных услуг гостю.
Решение: мы разработали MYINI - умного цифрового консьержа, который создан для работы в Vacation rental отелях, которые работают в системах AirBNB и VRBO. Сервис решает проблемы, как владельцев отелей, так и гостей апартаментов.
Что это значит?
Если вы владелец отеля, то MIYNI экономит деньги - сокращаются расходы на заработную плату сотрудникам, налоги и рекрутинг. Благодаря сервису увеличивается количество положительных оценок отеля. Встроенный датчик шума позволит избавить от проблем с соседями. А также в MYINI реализован сервис по дополнительной продаже услуг и предметов.
Если вы гость отеля, то MYINI предоставит на выбор гид по местности, где представлены все знаковые места от ресторанов до достопримечательностей. Кроме этого, через MYINI можно вызвать такси, заказать еду и серфить интернет. Есть есть вопросы к менеджеру отеля, то задать их можно напрямую в чате. Никакого языкового барьера - интерфейс переведен на многие языки мира.
Почему MYINI?
При всех функциональных возможностях сервис остается действительно доступным. MYINI - это платформа управления отелями, работающими по системе vacation rentals, с возможностью интеграции с любой существующей системой управления операциями и приложением для комнатного устройства, предназначенным для повышения удобства гостей.
Наши устройства обеспечивают услугу контроля уровня шума (когда гости громче, чем это разрешено местными правилами), и позволяют рекламировать любые предложения владельца отеля (гигиенические товары, продукты питания / напитки, спортивные принадлежности и т. д.).
Система MYINI обеспечивает управление замками в комнате / квартире - без необходимости использования ключей / карточек для доступа в номер; управление запросами на обслуживание и ремонт, а также:
- Прямое общение с клиентами через устройства
- Управление инвентаризацией
- Автоматические персонализированные путеводители отправляются до прибытия
- Контроль выполнения регламента отеля
- Контроль прибытия и отъезда
MYINI завершила коммерческую версию продукта в июле 2019 года. В августе 2019 года MYINI заключила коммерческий контракт с гостиницей на 26 номеров ABPOPA Hillcrest, Сан-Диего.
Прочая информация о кейсе
A smart digital concierge created for Vacation rental hotels that work in AirBNB and VRBO systems. The service solves the problems of both hotel owners and apartment guests.
Умный цифровой консьерж, который создан для работы в Vacation rental отелях, которые работают в системах AirBNB и VRBO. Сервис решает проблемы, как владельцев отелей, так и гостей апартаментов.