1 000 000 просмотров
120 000 переходов на сайт из инстаграм и youtube
увеличение продаж на 30%
Бизнес-задача и ее решение
Рассказать об образовательной платформе умней ру (дистанционное высшее образование) для труднововлекаемой молодой аудитории
Мы запустили первый в России интеллектуальный батл, с предшествующим скандалом между двумя блогерами в инстаграме.
Далее разразилась битва двух столиц между двумя блогерами на канале Юрия Хованского
Прочая информация о кейсе
To promote educational platform UMNEY.RU with low budget to launch this scandalous campaign.
To engage young audience and promote unique distant educational platform we created a scandal but in a smart way.
We started scandal in Instagram and millions of people started to discuss who is smarter?
When we ask scandalous video blogger Yuriy Khovanskiy to host a real smart battle on YouTube with massive brand integration and prizes.
Consumers came from teaser and it was a pure pleasure for them
And our web-site get 120 000 visitors in increase in sales for 30%
That’s how in a world of scandals and rap battles we managed to create conflict that turned in a huge positive for brand awareness and sales.
Believe it or not but proper scandal can promote your brand!
Скриншоты
Видео
Tweet
Share
Share
Бронза
Лучшее Social Media в сфере услуг
Лучший брендированный канал / спецпроект
Tagline Awards 2017
Дата запуска
15 августа 2017 года
Ориентировочный бюджет
2 000 000 ₽
Авторы
Иван Сиденко, креативный директор
Роман Брызгалов, копирайтер
Анна Сабурова, директор клиентского сервиса
Умней Ру
Антон Павлов, директор по маркетингу