Промосайт «Интенсив XX»

Заказчик: Третьяковская галерея
Исполнитель: Uprock
Промосайт «Интенсив XX»

Описание

To give an idea of the visitors of the Moscow metro about what is Russian art of the 20th century. To attract a wide audience to the permanent exhibition of the State Tretyakov gallery. To raise awareness of the Tretyakov gallery.

One of the most ambitious examples of cooperation between the state Museum and the Metropolitan in the framework of the joint educational project.A unique educational project, which for three stages introduced the visitors of the Moscow metro with the history of Russian art of the 20th century, showing works on banners, interrerg of trains with interaktywnego learning resource http://intensiv20.ru. The project covered about 15 million people.

Поставленная задача и ее решение

Один из самых масштабных примеров сотрудничества государственного музея и метрополитена в рамках совместного образовательного проекта. Уникальный образовательный проект, который в три этапа познакомил посетителей московского метрополитена с историей русского искусства 20 века, показав произведения на баннерах, в интерьерах вагонов поездов и с помощью интерактивного обучающего ресурса.

Скриншоты

Достигнутые цели и KPI по итогам запуска

Проект охватил около 15 млн человек. Максимальная пиковая посещаемость достигала до 5000 просмотров сайта.
Перейти к списку победителей
Серебро
Лучший сайт
Лучший сайт медиа / СМИ
Tagline Awards 2017

Дата запуска

30 ноября 2016 года

Ориентировочный бюджет

1 500 000 ₽

Авторы

Евгений Кузьмин – Art Director & Producer